(026) 3 712 712

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Huur betalen

Hoe kan ik de huur betalen?

U kunt zelf kiezen hoe u de huur betaalt:

  • het makkelijkst is betalen met een automatische afschrijving. Dit kunt u regelen door dit formulier in te vullen.
  • door de huur zelf over te maken naar NL21INGB0003105097 onder vermelding van uw klantnummer.
  • via een iDEAL betaallink. Deze betaalwijze kunt u aanvragen door te bellen naar 026 3 712 712.

Wat te doen bij een huurachterstand?

Als u de huur niet voor de eerste dag van de maand betaalt, heeft u een huurachterstand. Neemt u bij een huurachterstand gerust contact met ons op. Samen kijken we hoe de huurachterstand is ontstaan én wat de beste oplossing is.

Vragen?

Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers Klantenservice. U mag vragen naar de afdeling Huurzaken. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer: 026 3 712 712.