(026) 3 712 712

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Reparatieverzoek of schademelding

Reparatieverzoek
Heeft u een reparatieverzoek? U kunt dit op twee manieren aan ons doorgeven.

  • Geef uw reparatieverzoek door via Mijn Volkshuisvesting (hiervoor heeft u uw persoonlijke inlogcodes nodig).
  • Geef uw reparatieverzoek telefonisch door via (026) 3 712 712. U kunt dan ook meteen uw persoonlijke inlogcodes opvragen.

Spoedreparatie buiten werktijden
Is er buiten kantoortijd en/of in het weekeinde een schade of storing waarvan de reparatie geen uitstel kan hebben, dan belt u ook naar (026) 3 712 712. U wordt automatisch doorverbonden met een dienst die ervoor zorgt dat de spoedreparatie zo snel mogelijk wordt uitgevoerd.

Schade door brand, storm of inbraak
Heeft uw woning schade door brand, storm of inbraak? Meld dit dan zo snel mogelijk bij ons. Het herstel van de schade komt voor onze rekening. Gaat het om inbraak of vernieling, dan laat u door de politie een proces-verbaal opmaken en stuurt u ons dit binnen twee weken toe. Het proces-verbaal moet u op verzoek kunnen tonen bij de afwikkeling van de schade.