(026) 3 712 712

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Coronavirus

dinsdag 12 januari 2021
nieuws-intro-picture-comment

Hieronder leest u het actuele corona nieuws. Algemene informatie en een veel gestelde vragen lijst met antwoorden vindt u hier.

Ons kantoor is alleen open voor bezoek op afspraak
Vanwege het Coronavirus is ons kantoor gesloten. U kunt alleen op afspraak naar ons kantoor komen. Vergeet niet het verplichte mondkapje te dragen en afstand te houden.

Heeft u klachten? Maak dan een nieuwe afspraak. Naar kantoor komen heeft dan geen zin.

U kunt ons uiteraard wel bereiken via (026) 3 712 712 en u kunt mailen naar info-at-volkshuisvesting.nl. De medewerkers van ons klantcontact helpen u dan graag.

Reparatieverzoek
Op dit moment voeren wij alleen spoedreparaties uit. Als u bijvoorbeeld een lekkage of een kapotte verwarming heeft, komen wij bij u langs. Het is voor uw gezondheid en dat van onze collega belangrijk dat u afstand houdt en onze collega alle ruimte geeft om veilig in uw huis te werken.

Voor alle andere reparaties komen wij, naar verwachting, na 9 februari bij u langs. U maakt hiervoor een afspraak met onze afdeling klantcontact (026) 3 712 712.

Reparaties zelf doen
Bent u zelf een beetje handig? Dan kunt u sommige kleine reparaties zelf doen. Bijvoorbeeld het vervangen van een rookmelder of een kraan. U belt met onze klantenservice en bespreekt wat u wilt repareren. Als u dit zelf mag doen, maken zij een afspraak met u over het materiaal dat u nodig heeft.

Problemen betalen huur door coronacrisis?
Volkshuisvesting wil voorkomen dat huurders door de Corona-crisis in financiële problemen komen. Als uw inkomen daalt als gevolg van de huidige crisis, kan het moeilijker worden om uw huur te betalen. Wanneer dit het geval is, neemt u dan contact op met Volkshuisvesting. In gesprek wordt dan naar een oplossing gezocht.