(026) 3 712 712

Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Corona

dinsdag 02 maart 2021
nieuws-intro-picture-comment

Hieronder leest u het actuele corona nieuws. Algemene informatie en een veel gestelde vragenlijst met antwoorden vindt u hier.

Ons kantoor is alleen open voor bezoek op afspraak
Vanwege het Coronavirus is ons kantoor gesloten. U kunt alleen op afspraak naar ons kantoor komen. Vergeet niet het verplichte mondkapje te dragen en afstand te houden.

Heeft u klachten? Maak dan een nieuwe afspraak. Naar kantoor komen heeft dan geen zin.

U kunt ons uiteraard wel bereiken via (026) 3 712 712 en u kunt mailen naar info-at-volkshuisvesting.nl. De medewerkers van ons klantcontact helpen u dan graag.

Reparatieverzoek
Tijdens corona deden wij alleen spoedreparaties. Als u bijvoorbeeld een lekkage of een kapotte verwarming had, kwamen wij wel bij u langs. Omdat de situatie zo lang duurt, voeren wij inmiddels ook weer andere reparaties uit. We doen dit alleen als we veilig kunnen werken. Het is belangrijk dat u afstand houdt en dat u geen klachten heeft. Reparaties waarbij we langer in uw woning moeten zijn, stellen we nog uit. We zijn nog niet op het niveau van voor Corona maar doen onze uiterste best om u goed van dienst te zijn.

Reparaties zelf doen
Bent u zelf een beetje handig? Dan kunt u sommige kleine reparaties zelf doen. Bijvoorbeeld het vervangen van een rookmelder of een kraan. U belt met onze klantenservice en bespreekt wat u wilt repareren. Als u dit zelf mag doen, maken zij een afspraak met u over het materiaal dat u nodig heeft.

Problemen betalen huur door coronacrisis?
Volkshuisvesting wil voorkomen dat huurders door de Corona-crisis in financiƫle problemen komen. Als uw inkomen daalt als gevolg van de huidige crisis, kan het moeilijker worden om uw huur te betalen. Wanneer dit het geval is, neemt u dan contact op met Volkshuisvesting. In gesprek wordt dan naar een oplossing gezocht.